About Me

My photo
Paide, Estonia
well , ma vihkan rutiini

31 January, 2013

I'm gonna pop some tag's ...

Hello thrift shop fellas !

Be different , be the king ! Mõtlesin, et täna võiks rääkida natuke kaltsukatest. Mina külastan päris tihti neid , ja miks ? Because sealt leiab vägevat kraami ja odavalt.
Humana on minu jaoks kuidagi välja surnud. Igavad riided ja mõistmatult kallid thrift shop´i kohta. Päris maha ma seda poodi ka ei kanna, sest vahel võib leida sealt vägevaid "pärleid". Kõik see on rohkem nagu õnnemäng , kunagi ei tea mida võid leida !
Rohkem külastan ma neid thrift shop´e kust rõivad tulevad välismaalt, sest sealt enamasti leiab midagi vägevat. Kuigi selleks tuhnimiseks ja jälgimiseks kulub palju aega. Alati tuleb vaadata kvaliteeti , seda kas on terve ja igasuguseid muid näitajaid. Mind see aga enamasti ei häiri , sest ma olen juba harjunud neid asju jälgima ja ülemaksmist ma ka ei armasta nii , et ma parem tuulan kaltsukas kui kuskil ülehinnatud poes. Maybe someday see mind ei häiri, kuid hetkel on küll big no. Kuigi pean ütlema , et ma tõesti külastan neid poode , kuid enamjaolt hoian eemale.

Kuidas on teie suhe seoses  thrift poodidega ?

love , rel

No comments:

Post a Comment