About Me

My photo
Paide, Estonia
well , ma vihkan rutiini

21 April, 2012

DIY FAIL



Kuna minu enamus ideid tuleb enne magamajäämist voodis siis tuli ka see idee nii. Mõte oli siis teha kristall kingad . Idee oli teha meresoola ja liisipüstoliga siis seekordne DIY , aga ei tulnud see välja just kõige kenam. Niisiis jätsin asja sinna paika ja ma mõtlesin , et näitan ka teistele isegi kui see välja ei tulnud. Pead ei tohi norgu lasta sellest, kui midagi välja ei tule vaid tuleb otsida uus moodus kuidas seda teha.
Väike mõte on ka väikeste killustike kividega nii teha aga seda vaatab tulevikus, niisiis kunagi teen ma selle diy kindlasti ära.

love , rel

2 comments:

  1. Kusjuures mul on ka üks "fail diy" postitus plaanis :)

    ReplyDelete
  2. Väga hea !
    Enamus blogijaid pelgavad diy fail´e , et mitte näidata ,et nad ei saagi kõigega hakkama , nagu "mismõttes" sa oled ju ikkagi inimene ja igal ühel juhtub vigu , parem õppida nendest ja mitte peljata neid . (kas peljata on üldse mingi sõna :D ? )

    ReplyDelete